ردیف کد مقاله عنوان مقاله نویسنده ه
1 38485 تبلیغات رسانه ای: مفاهیم، اثرات و تحولات آن علی لنگرودی
2 47125 نام تجاری مشتق شده راهی امن جهت توسعه نام تجاری کامل حامد عرب احمدی
3 50005 دینامیک تبلیغات دیجیتالی سیدفراز افتخار
4 92725 شناسایی عوامل موثر بر افزایش ارزش ویژه نام و نشان تجاری ایرانی در مقایسه با نام و نشان تجاری خارجی علیرضا زهرایی
5 41845 به كارگيري روش استخراج استعاره های زالتمن براي شناخت تصویر برند بانکی (مورد مطالعه: بانک پارسیان) امیر خانلری، رویا شاکری
6 42325 تأثیرعشق به برند بر تبلیغات شفاهی رحیم عابدی، هادی موسی‌زاده
7 46165 سنجش مشاهده ای اثربخشی تبلیغات سپیده نصیری، مسعود کیماسی
8 47605 بررسی عوامل مرتبط و تمایل به استفاده از محصولات غذایی فراسودمند علی مؤیدپور، مسعود کیماسی
9 48565 بررسی میزان اثرگذاری و نقش فعالیتهای بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ادارک مصرف کننده از نام های تجاری سعید طاهونچی گل خطمی، شهرزاد چیت ساز
10 51925 بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت ها با عملکرد رقابتی در شرکت های کوچک و متوسط استان ایلام کلثوم خلیلوند، طیبه اسدی
11 53845 بررسی واکنش کاربران به تبلیغات حامی مالی در رسانه های اجتماعی از طریق مدل پذیرش فناوری همت اله دهقان، سامان شیخ اسماعیلی
12 58165 ارزش ادراک شده از پاداش های برنامه های وفاداری شرکت همراه اول و نقش آن در وفاداری مشتریان زانیار شیخه پور، محمد شیخه پور
13 59125 بررسی پیش نیازهای ایجاد تبلیغ شفاهی موفق (مطالعه موردی: خدمات درمان سازمان تأمین اجتماعی) اکرم دهقان منشادی، مهدیه رحمانی سرجمعی
14 60565 خودبیانگری برند و عشق به برند؛ محرک هایی در تقویت تبلیغات شفاهی و تمایل به خرید امید سیف، سامان شیخ اسماعیلی
15 61525 تاثیر سامانه اطلاع رسانی متمرکز در بازاریابی و معرفی خدمات (مورد مطالعاتی: موسسه اعتباری ثامن) آصف پورمعصومی، سید محسن حسینی
16 65845 سواد رسانه‏ای و چالش پیش روی صاحبان آگهی مسعود کیماسی، معصومه کبریائی
17 66805 نقش ارزش های هیجانی در تمایلات رفتاری مصرف کنندگان؛ با درنظر گرفتن نقش میانجی تبلیغات شفاهی امید سیف، سامان شیخ اسماعیلی
18 67765 بررسی تأثیر سه عامل فضا، آهنگ و بوی مطبوع، بازاریابی حسی بر قصد خرید مشتریان(مورد مطالعه مشتریان فروشگاه های پوشاک شهر خرم آباد) حسین وظیفه دوست، وحید پیرداده بیرانوند
19 68245 بررسي رابطه بين تصور از برازندگي برند و تمایل به پرداخت قیمت بیشتر (مصرف كنندگان لوازم خانگی در شهر ایلام) منصور خاکسار، مصیب چولکی
20 70165 بررسی تأثیر تبلیغات و مسئولیت  های اجتماعی شرکت های بیمه خصوصی در تصمیم گیری خرید مشتریان در بازار در حال اشباع ( مطالعه موردی: استان تهران ) نیره وهاب پور، حسین صفرزاده
21 74005 مطالعه رفتار مصرف کننده با استفاده از نظریه دانش عصبی در ترکیب با روانشناسی مشتری در حوزه تجارت الکترونیک یونس یونسیان، فاطمه فهیم نیا
22 77365 محیط فیزیکی و ارتباطات غیرکلامی و تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده حسام تیموری اطهر، امیر خانلری
23 78325 طبقه بندی مشتریان: راهکار نوین افزایش وفاداری و فروش بیشتر آصف پورمعصومی، سید محسن حسینی
24 79765 تبلیغات سیاسی محمد شیرمحمدی، حسین بیت الهی
25 80245 بررسی متغیرهای تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان در بازار تلفن همراه (مطالعه موردی: شهر مشهد) رضا صفری، محمد مهدی مظفری
26 82645 راهکارهای تبلیغاتی و بازاریابی برای رسیدن به هدف های فروش با نگاهی بر رسانه های اجتماعی اسد نوروزی، خدیجه محمدی بارزیلی
27 83125 قالب‌بندی تبلیغات قیمتی و غیرقیمتی و تأثیر آن‌ها بر وفاداری مشتریان و قیمت مرجع المیرا مظهری، محسن نظری
28 84085 بررسی رابطه قابلیت بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت ساختمان حمیدرضا شیوائیان، تهمینه ناطق
29 84565 مدل سازی ساختاری از تأثیر عوامل درونی بر رفتار خرید تکانشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اصفهان) پریسا مجیری، مهدی نداف
30 85045 طراحی مدلی جهت تبیین تاثیر کارآفرینی گرایی بر مولفه های یادگیری گرایی و عملکرد بازاریابی در شرکت های کوچک تولیدی شبنم دوستی، جواد خزائی پول
31 86005 نوع شناسی همکاری‌های بین شرکتی در حوزه بازاریابی در خوشه‌های صنعتی حسنعلی آقاجانی، سید محمد فعال علوی
32 86485 مروری بر فلسفه و شیوه های مدیریت راهبردی تبلیغات و بازاریابی الکترونیک: محمدجواد جامه بزرگی، محمدرضا ظریفیان
33 87445 تبیین قواعد حقوقی حاکم بر تبلیغات در نظام حقوقی ایران سیده مریم اعتماد، سجاد نعیم وفا
34 87925 تاثیر مسئولیت اجتماعی بر تبلیغات در شرکت سحر سوده توتونچیان، افسون حمزئی
35 88405 تاثیر ابعاد شخصی سازی وبسایت برحفظ مشتریان آنلاین زهره آدامون، مهدی شیرمحمدی
36 88885 چالش منبع انسانی پیام تبلیغ سپیده نصیری، مسعود کیماسی
37 90325 شناسایی و ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر بکارگیری اثربخش بازاریابی رسانه های اجتماعی در صنایع کوچک و متوسط پوشاک استان قزوین مهدی باقر، محمدرضا انصاری
38 91285 تاثیر برانگیختگی بر تبلیغات درون فروشگاهی و رفتار مصرف کننده سبا مقصودی سالک، امیر فلاحتکار
39 92245 عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در بازاریابی ویروسی سمانه غفاری، مصطفی سپهریان
40 93205 نقش دیدگاه ارزش اجتماعی بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (با نقد و بررسی تعاریف ارزش ادراک‌شده) مهساکوهی مهربانی، صمد عالی
41 95125 ارزیابی تفاوت سبک خرید و درگیری ذهنی خریداران در فرهنگ اقوام مختلف ایران مریم شعبانی، فریز طاهری کیا
42 96085 بررسی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی (CSR) بر ارزش ویژه برند با تأکید بر نقش جذابیت تبلیغات (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت شهر تهران) عیسی کرامت، حسن اسماعیل پور
43 96565 بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر قصد خرید سبز؛ از آگاهی زیست‌محیطی تا وفاداری سبز مریم داوود آبادی فراهانی، سید وحید طباطبائی کلجاهی
44 97525 مدل سازی عامل بنیان تبلیغات در شبکه های اجتماعی سارا اسدزاده، ترگس پورقهرمان
45 98485 مدل ترکیبی شبکه عصبی مصنوعی با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای پیش بینی و مدل سازی انتخاب مشتریان در بازار سارا متقی خامنه، جمال شهرابی
46 99445 بررسی تاثیرمحتوای تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید حسین وظیفه دوست، راضیه عابدینی
47 99925 بررسی و تحلیل نقش رنگ در بازاریابی فریده صابر نظرآقا، ابوالقاسم ابراهیمی
48 100405 مدلی مفهومی برای سنجش تأثیر انواع پاداش های باشگاه مشتریان بر وفاداری مشتریان امیر خانلری، مهدی عامری
49 101845 تاثیر عوامل توصیه گر در رفتار خرید برنامه ریزی نشده ی مصرف کننده های آنلاین مهران کریمی، محمد صادق علیپور
50 104245 نقد روان شناختي چارچوب دستور نقش‌گراي نظام‌ مند براي تحليل زبان تبليغات مطبوعاتي سمیه سادات مکیان، رضا خیرآبادی
51 104725 ابزارهای بازاریابی موبایلی و اثرات آن بر تمایل به خرید آنی آنلاین نسترن حاجی حیدری، سلام محمدی سرواله
52 105685 بررسیِ تاثیر پیشبردهای فروش ِپولی و غیرپولی روی قصد خرید مشتری، در مراحل معرفی و بلوغ از چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهر اراک) امین آقانوری، حمید عزیزمحمدلو
53 48085 تأثیر ابزارهای پیشبرد فروش غیرقیمتی بر وفاداری مشتریان در صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی(مورد پژوهی: داروخانه های شهر تهران) فهیمه مشایخی، محمدرحیم اسفیدانی، ناصر آزاد
54 52885 انگاره‌های جدید در بازاریابی مدرن: برندینگ هیجانی، ارائه مدلی مفهومی محمد رحیم اسفیدانی، عماد رحمانیان، حسن ابوالملوکی
55 68725 بررسی تاثیر سبک زندگی و گرایش افراد به کالای لوکس بر تعلق احساسی آنها نسبت به برند لوکس محمد کاشانی، محمد رحیم اسفیدانی، سید رضا سید جوادین
56 72085 بررسی نقش تبلیغات تجاری بر عوامل روانشناختی موثربر مصرف گرایی تظاهری زهراصالحی ساداتی، آرین قلی پور، محمد حق شناس گرگابی
57 73525 نقش تجربه برند و رضایت از برند بر وفاداری و تبلیغات کلامی؛ با نقش میانجی وابستگی عاطفی به برند امید سیف، شیرین اسکندری، سامان شیخ اسماعیلی
58 81205 بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی بر توسعه بازار صادرات با نقش میانجیگری دسترس پذیری اطلاعات صادرات و عملکرد اقتصادی کسب و کار در صادرات نساجی و پوشاک تورج صادقی، مهسا میرحسینی، سیدمهدی وحدتی روحانی
59 83605 قیمت گذاری زیرکانه (odd pricing) و تاثیر آن بر میزان فروش کالاها در صنعت خرده فروشی محمد فاریابی، محمدرضا قلی زاده، مرتضی قلی زاده
60 89845 عوامل مؤثر بر افزایش مخاطب برنامه های ورزشی رادیو از دیدگاه مدیران، برنامه سازان و مخاطبین ورزشی ناتاشا برادر، علی محمد صفانیا، سید حمید سجادی هزاوه
61 94165 مطالعه تأثیر بازاریابی حمایتی بر قصد خرید مجدد مصرف‌کننده از طریق ابعاد ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: استفاده کنندگان خدمات آموزشی مؤسسه آموزش عالی پارسه شهر قم) محمد حقیقی، محسن سلمان، علی اصغر رشید
62 94645 بررسی تحلیل تاثیر بازاریابی مثبت بر مزیت رقابتی شرکت ها محمد دوستار، محسن اکبری، سحر صادقی رحیم آبادی
63 97045 تعیین کننده های تبلیغات غیرمعمول: تحلیلی بر شگفتی، مکان و اجرای تبلیغ مسعود کیماسی، سارا گرجینی، حمید سوری
64 102805 شناسايي و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی درحوزه نرم افزارهای کاربردی موبایل با استفاده از رویکرد آمیخته امیر خانلری، نسترن حاجی حیدری، حمیدرضا ریحانی
65 106165 بررسی تأثیر انواع استعاره‌های بصری به کار رفته در تبلیغات بر تحسین‌برانگیزی تبلیغ مسعود کیماسی، محمد رحیم اسفیدانی، لیدا حاجی بابا
66 106645 شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات در صنعت بانکداری: کارکردها و ابزارها علی اصغر ساجدی فر، سید محسن حسینی، نرگس صارمی
67 107125 بررسی تاثیر عوامل درونی به همراه اثر تعدیل کنندگی متغیر سن بر روی گسترش تبلیغات مثبت دهان به دهان و ایجاد وفاداری در مشتریان(مورد مطالعه: محصول لپ تاپ) آزاده عباسی راد، محسن نظری، صنم متقی خامنه
68 107605 نگاهی بر سیر تحول مدل های انتخاب برند مصرف کننده با محوریت داده کاوی صنم متقی خامنه، مسعود کیماسی، آزاده عباسی راد
69 49045 نورومارکتینگ: کاربرد علوم عصب شناختی در تحقیقات بازار احسان سلطانی فر، منوچهر انصاری، علی یونسی، زهرا کبیری
70 56245 تبیین مدل جذب و اقناع مشتریان تجارت الکترونیک با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای تبلیغات هدفمند و سیستم پرداخت PTC و PTA در اپراتور تلفن‌های همراه محمد مهدی مکارم، سعید رازقی، فروغ یوسف زاده، مهسا اسلامی خواه
71 90805 کاربرد الگوریتم تبرید شبیه سازی شده در زمانبندی آگهی تبلیغات آنلاین سید محمد باقری، صابر ملاعلیزاده زواردهی، زهرا امیری لولاکی، مسعود شفیع پور
72 101365 تأثیر مسؤلیت اجتماعی بشر‌دوستانه بر تمایل به استفاده از خدمات کانون فرهنگی آموزش (قلم‌چی) با نقش میانجی‌گری تبلیغات شفاهی و شهرت شرکت علی حمیدی زاده، علی اصغر رشید، محسن سلمان، سید جاوید حسینی